کد خبر: ۱۶۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری فردی که در پوشش سایت‌های معتبر تبلیغاتی با درج آگهی فروش گوشی موبایل، از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ ایرج محمدخانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت و لنگرود به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق سایت‌های معتبر تبلیغاتی در فضای مجازی با درج آگهی فروش گوشی موبایل با قیمت نازلتر از بازار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: ماموران با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها فرد کلاهبردار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر كنند.

سرهنگ محمدخانی با اشاره به اینكه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه گوشی به همراه سیم کارت و تعدادی کارت بانکی کشف شد، بیان کرد: با توجه به ادله دیجیتال كشف شده و بررسی فنی پلیس، متهم به به بزه انتسابی و فریب 11 نفر با 20 میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین