کد خبر: ۱۶۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
وزیرسابق رفاه در پاسخ به اینکه از حالا به بعد می‌خواهید چه کنید؟ گفت: به آقای روحانی برای ساماندهی گفت وگوی اجتماعی قول دادم تا کاری را انجام دهم؛ بدون پست و بدون حکم. استاد تمام دانشگاه هستم و ۱۰ واحد درس در دانشگاه گرفتم و خیریه‌ای را اداره می‌کنم و اکنون عازم چابهارم و می‌خواهم به مناطق محروم سفر کنم.
ناطقان: علی ربیعی در حاشیه مراسم تودیع اش از وزارت رفاه با بیان اینکه بارها گفته ام سیاست‌های نئولیبرالی در این شرایط پاسخگو نیست اظهار کرد: به سیاست گذاری معطوف به طبقات پایین معتقدم؛ سیاست عادلانه کردن در طبقات پایین در شرایط تحریم به شدت نیازمندیم و حتی اگر شده پول از جاهای مختلف به این قسمت ببریم باید مراقب این دهک‌ها باشیم که فکر می‌کنم مهمترین چالش آقای شریعتمداری همین باشد.

وی ادامه داد: باید به فکر حقوق کارگران باشیم و اجازه ریزش نیرو ندهیم و حتی شده یارانه بدهیم تا کارگران در کارخانه‌ها بمانند.

وزیر سابق رفاه با بیان اینکه امروز در این جلسه درد و دل کردم و از ذینفعان من غیر حق سخن گفتم اظهار کرد: صاحبان اینجا کارگران، معلولان، کارفرماها و طبقات پایبن اجتماعی هستند. ذینفعان من غیر حق کسانی هستند که می خواهند به انحای محتلف سهمی بگیرند و اینها چالش بزرگ وزیر در آینده هستند.

وی در پاسخ به اینکه از حالا به بعد می‌خواهید چه کنید؟ گفت: به آقای روحانی برای ساماندهی گفت وگوی اجتماعی قول دادم تا کاری را انجام دهم؛ بدون پست و بدون حکم. استاد تمام دانشگاه هستم و ۱۰ واحد درس در دانشگاه گرفتم و خیریه‌ای را اداره می‌کنم و اکنون عازم چابهار هستم و می‌خواهم به مناطق محروم سفر کنم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین