کد خبر: ۱۶۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
مراسم اولین سالگرد درگذشتگان زلزله بزرگ کرمانشاه برگزار شد.
ناطقان: رئیس سازمان هلال احمر کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه، امروز (۲۱ آبان) با حضور بر مزار جانباختگان زلزله سال گذشته، با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل ادای احترام کردند.

در این مراسم که در روستای کوییک حسن از توابع سرپل ذهاب برگزار شد، مزار جانباختگان گلباران و از خانواده درگذشتگان دلجویی شد. 

مردم زلزله زده مجموعه روستاهای کوییک نیز امروز با حضور بر مزار عزیزان خود، به عزاداری و مویه پرداختند.

همچنین رئیس سازمان هلال احمر کشور و استاندار کرمانشاه از افرادی که در جریان زلزله دچار ضایعه نخاعی شدند نیز عیادت کردند.

به مناسبت اولین سالگرد زلزله کرمانشاه برنامه‌های متعددی در روستاهای زلزله‌زده در حال اجرا است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برپایی مانورهای بهداشت و درمان توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اشاره کرد که در قالب آن به زلزله‌زدگان خدمات درمانی، ویزیت، ارائه دارو، فیزیوتراپی و ... به صورت رایگان ارائه می‌شود.

در زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته استان کرمانشاه 620 نفر جان باختند و هزاران نفر نیز مجروح شدند.

در این زلزله به بیش از 100 هزار واحدمسکونی نیز خسارت وارد شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین