کد خبر: ۱۶۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: روابط بین کشورها و مردم مختلف جهان را نمی توان قطع کرد چراکه گردشگری تحریم ناپذیر است.
ناطقان: علی اصغر مونسان روز دوشنبه در حاشیه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) در گفت وگو با خبرنگاران درباره آثار تحریم در توسعه صنعت گردشگری بیان کرد: حضور 80 عضو سازمان جهانی گردشگری در همدان نشان دهنده امن بودن ایران و نبود مشکل در داخل کشور است.

وی اضافه کرد: رویدادهای اقتصادی به وجود آمده اخیر به سود گردشگران ورودی به کشور است و آمارهای فزاینده و رو به رشد شمار گردشگران این موضوع را تایید می کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: امسال کاهشی در آمار ورود گردشگران اروپایی به کشور نداشتیم.

مونسان اضافه کرد: اما از اواسط شهریور امسال این روند تغییر کرده با این وجود امید داریم که تا پایان سال به حالت عادی بازگردد.

معاون رئیس جمهوری گفت: نمی توان وجود امنیت در کنار جاذبه های تاریخی و گردشگری ایران را انکار کرد همچنین گردشگران کشورهای مختلف علاقمند به بازدید و آشنایی با تاریخ، فرهنگ و جاذبه های طبیعی ایران هستند.

چهلمین اجلاس جهانی گردشگری از امروز دوشنبه 21 آبان با حضور دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و اعضای آن در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد و برنامه های جانبی آن تا 24 آبان ادامه دارد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین