کد خبر: ۱۶۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند 8 نفره سارقان منزل که در نقاط غرب و شمال تهران مبادرت به سرقت می‌کردند، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ کارآگاه قاسم دست‌خال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به وقوع دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه مناطق شمالی شهر و دستگیری اعضای این باند اظهار داشت: اعضای این باند 8 نفره که همگی  سوابق متعدد دستگیری و محکومیت در دستگاه قضایی دارند در سرقت‌های خود بیشتر سراغ منازلی که امنیت کافی نداشتند، می‌رفتند.

این مقام ارشد آگاهی تهران با بیان اینکه اعضای این باند به سرقت خودروهای پرشیا، مگان و اپتیمانیز مبادرت می‌کردند، تصریح کرد: با انجام تحقیقات پلیسی و اعتراف متهمان تاکنون بیش از 20 محل سرقت شناسایی شده است و متهمان در بازسازی صحنه سرقت نحوه وقوع سرقت و میزان اموال سرقت شده را اعلام کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه اعضای این باند در شهرستان‌های همدان و کرج نیز سابقه سرقت دارند، خاطرنشان کرد:‌ در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر بسیاری از اموال سرقتی از جمله اشیای قیمتی، پول نقد، طلاجات کشف و توقیف شد؛ تحقیقات جهت شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس پایتخت قرار دارد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین