کد خبر: ۱۶۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
آخوندی به انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران واکنش نشان داد.
ناطقان: عباس آخوندی، یکی از دو کاندیدای تصدی پست شهرداری تهران در واکنش به انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران، با انتشار پیامی ضمن آرزوی موفقیت، بهروزی و سربلندی برای وی گفت: امروز آغاز یک راه است و برای ایران از پای نمی‌نشینیم.

در متن پیام عباس آخوندی آمده است:

امروز اکثریت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران دوست و همکار عزیزم آقای حناچی را به عنوان شهردار تهران برگزیدند. به ایشان تبریک می‌گویم و برای ایشان، شورای شهر و مردم تهران آرزوی موفقیت، بهروزی و سربلندی دارم.

من نیز یاد گرفتم که برای تغییرات بنیادین و مبارزه با فساد نیاز به آگاهی و یکپارچگی بیشتر است. امروز آغاز یک راه است. برای ایران از پای نمی‌نشینیم.»

با توجه به شمولیت سید محمدعلی افشانی، شهردار تهران در قانون منع به کارگیری بازنشستگان، شورای شهر تهران از هفته‌های گذشته روند انتخاب شهردار آینده تهران را آغاز کرد.

اعضای شورا در ابتدا ۳۰ گزینه را مطرح کردند که با انصراف تعدادی از آن‌ها ۱۳ گزینه وارد مرحله رای گیری شدند. از گزینه‌های موجود نیز در نهایت رسول کشت پور، عباس آخوندی، پیروز حناچی، سید کامل تقوی نژاد و غلامرضا انصاری از سوی شورای شهر برای ارائه برنامه انتخاب شدند. البته، رسول کشت پور صبح روزی که قرار بود گزینه‌ها برنامه‌های خود را ارائه دهند، از رقابت انصراف داد.

اعضای شورا نیز از میان ۴ گزینه، با ۱۶ رای عباس آخوندی و با ۱۱ رای پیروز حناچی را به عنوان دو گزینه نهایی انتخاب کردند. در نهایت صبح امروز اعضای شورای شهر با ۱۱ رای پیروز حناچی را به عنوان شهردار تهران برگزیدند و عباس آخوندی با ۱۰ رای از این رقابت بازماند.
برچسب ها: آخوندی ، حناچی ، واکنش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین