کد خبر: ۱۶۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: 30 هزار حلقه لاستیک برای تاکسیرانان دارای خودروهای پژو، سمند و پراید در 10 شهر کشور در نظر گرفته شده است که در هفته آینده بر اساس برنامه زمانبندی مشخص توزیع خواهد شد.
ناطقان: از اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی افزود: توزیع لاستیک های ایرانی با نرخ مصوب کارخانه و به صورت عرضه مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده به عنوان راهکاری مهم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: با توجه به شرایط موجود و تفاوت زیاد قیمت اقلام مصرفی خودرو در بازار، تحویل این اقلام به صورت مستقیم به تاکسیرانان به عنوان یک مطالبه به حق و جدی در دستور کار اتحادیه قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین سیاست های مدیران حوزه حمل و نقل شهری کاهش هزینه های سفر با ارائه بسته های حمایتی به رانندگان به جای افزایش نرخ کرایه است.

ضامنی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است که این فرآیند به صورت مستمر ادامه داشته باشد و اتحادیه تاکسیرانی اقدامات لازم را برای شهرهای متقاضی به عمل آورد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: لازم است در این خصوص شهرداری ها نیز کمک هایی را در سرفصل اعتباری خود برای کمک به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری منظور کنند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین