کد خبر: ۱۶۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
پلیس راهور نیروی انتظامی (ناجا) محدودیت های ترافیکی روزهای پایان هفته جاری (از 22 تا 25 آبان ماه) را اعلام کرد.
ناطقان: از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه (23 آبان ماه) تا ساعت 6 روز شنبه (26 آبان ماه) از محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و برعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مجاز است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه (25 آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد تمام تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه (23 آبان ماه) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه (24 و 25 آبان ماه) از محور هراز ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین