کد خبر: ۱۶۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به میزان پایین محبوبیت وی را به فرافکنی درباره موضوعات مختلف متهم کرد.
ناطقان: دونالد ترامپ که از زمان شروع سفرش به پاریس حملات تندی را علیه مواع فرانسه و رئیس جمهور این کشور اتخاذ کرده است در اظهار نظری جدید گفت: مشکل این است که ماکرون از میزان پایین محبوبیت 26 درصدی و همچنین نرخ بیکاری 10 درصدی رنج میبرد. او تلاشس میکند موضوع را عوض کند. هیچ کشوری بیشتر از فرانسه ملی گرا نیست، با مردمی مفتخر و با شرافت. پس فرانسه دوباره بزرگ کن..

 رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش نیز بار دیگر در انتقادی تند، از ایده همتای فرانسوی خود در خصوص ایجاد یک ارتش مشترک و واقعی اروپایی  به شدت انتقاد کرده است.

ترامپ در توئیتر نوشت: «امانوئل ماکرون پیشنهاد ایجاد ارتش خاص برای اروپا حفاظت در برابر آمریکا، چین و روسیه را داده است اما این آلمان بود که در جنگ جهانی اول و دوم (به فرانسه حمله کرد). خوب اوضاع برای فرانسه چطور پیش رفته بود؟ قبل از ورود آمریکا (به جنگ‌‌های جهانی اول و دوم)، آنها در پاریس داشتند شروع به یادگیری زبان آلمانی می‌کردند. سهم خودتان از ناتو را می‌پردازید یا نه ».

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین