کد خبر: ۱۶۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۳ کیلو و ۶۳ گرم طلای خارجی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از یک دستگاه نیسان جوک خبر داد.
ناطقان: سرهنگ احمد کرم اظهارداشت: در پی خبر واصله از اداره کل اطلاعات استان قم مبنی بر عبور یک دستگاه نیسان جوک حامل کالای قاچاق از محور مواصلاتی استان قم به مقصد تهران و تعقیب آن توسط عوامل اداره کل اطلاعات استان اصفهان و نیاز به همکاری پلیس آگاهی برای متوقف کردن خودرو، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی استان مأموران این پلیس به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در ادامه خودرو مذکور شناسایی، توقیف و در بررسی از آن ۳ کیلو و ۶۳ گرم طلای خارجی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ کرمی گفت:  با دستگیری راننده و سرنشین خودرو، متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.
منبع: میزان
برچسب ها: طلا ، نیسان ، قاچاق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین