کد خبر: ۱۶۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حضور خود در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا که شنبه گذشته انجام شد، افزود: برخی دوستان می‌گفتند که ممکن است تیم پرسپولیس در این مسابقه پیروز نشود و شاید بهتر باشد که شما به تماشای این بازی نروید؛ اما من گفتم که این ناجوانمردی است.
ناطقان: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در مراسم افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان با تقدیر از اقدام فولاد خوزستان در سرمایه گذاری و احداث این ورزشگاه اظهار داشت: حیات یک مجموعه در این است که نشاط و توسعه در آن وجود داشته باشد و بتواند به محیط پیرامونی خود نیز سود و منفعت برساند. 

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حضور خود در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا که شنبه گذشته انجام شد، افزود: برخی دوستان می‌گفتند که ممکن است تیم پرسپولیس در این مسابقه پیروز نشود و شاید بهتر باشد که شما به تماشای این بازی نروید؛ اما من گفتم که این ناجوانمردی است فقط زمانی که اطمینان داریم تیم نماینده ایران پیروز می شود حضور پیدا کنیم. تلاش فوتبالیست های کشورمان در این دیدار قابل تقدیر است و توانستند نایب قهرمان آسیا شوند و پرچم و نام ایران را بالا ببرند. 

جهانگیری همچنین با اشاره به حضور چشمگیر تماشاگران و هواداران فوتبال در این دیدار خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نیز که برای تماشای این بازی حضور داشت اعلام کرد که «کمتر چنین جمعیتی را در کشورهای دیگر مشاهده کرده ام» و خوشبختانه تماشاگران و هواداران ایران نمایشی از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ارائه دادند و کوچکترین حرکت ناشایست و ناپسندی از سوی تماشاگران مشاهده نشد. 

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: یکی از امتیازات ویژه این دیدار حضور خانم ها در میان تماشاگران بود، ضمن آن که همه شئونات اخلاقی و اسلامی نیز رعایت شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین