کد خبر: ۱۶۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
خزانه داری آمریکا چهار تبعه لبنان که عضو جبهه مقاومت هستند را به دلیل همکاری با نیروهای مردمی عراق برای مبارزه با تروریسم تحریم کرد.
ناطقان: در بیانیه روز سه شنبه خزانه داری آمریکا آمده است دفتر کنترل دارایی های خارجی (اوفک) چهار وابسته حزب الله لبنان را به دلیل رهبری و هدایت عملیاتی، اطلاعاتی و مالی در عراق تحت تحریم خود قرار داد.

سیگال ماندلکر معاون وزیر خزانه داری آمریکا با تکرار اتهامات واهی و همیشگی علیه حزب الله و سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که نشان دهنده حقد و کینه این وزارت خانه است که تحت سیطره صهیونیست ها قرار دارد، گفت: این گروه به دنبال تضعیف حاکمیت ملی عراق و بی ثبات کردن خاورمیانه است.

وی مدعی شد افرادی را که تسهیل کننده ترور هستند و نفت عراق را قاچاق، برای حزب الله تامین مالی به عراق به نیابت از قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیرو اعزام می کرده اند، تحت هدف قرار داده اند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین