کد خبر: ۱۶۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴
در مطلب زیر شما را به دیدن ایده‌های گوناگون برای نونوار کردن بوت‌های قدیمی، دعوت می‌کنیم.
ناطقان: برای نونوار کردن بوت های کهنه ، لازم نیست زیاد خرج کنید، با چند سنگ یا گیره‌ی تزیینی، تور، دگمه یا حتی تکه‌های بریده شده‌ی چرم طبیعی یا مصنوعی، پودر اکلیل و یا اسپری رنگ و ... می‌توان تغییراتی کوچک اما زیبا در بوت‌ها ایجاد کرد.
 

فصل سرما فرا رسیده و بازار خرید و فروش بوت‌ها با قیمت‌های گوناگون، داغ داغ است. اگر یک بوت قدیمی دارید که از مدل آن خسته شده‌اید و یا به نظر شما، کهنه به نظر می‌رسد، شاید بتوانید با ایده‌هایی ساده، آن را نونوار کرده و سرمای پیش رو را با همان بوت‌های قدیمی، به سر برسانید. برای این کار، لازم نیست زیاد خرج کنید، با چند سنگ یا گیره‌ی تزیینی، تور، دگمه یا حتی تکه‌های بریده شده‌ی چرم طبیعی یا مصنوعی، پودر اکلیل و یا اسپری رنگ و ... می‌توان تغییراتی کوچک اما زیبا در بوت‌ها ایجاد کرد. از آنجا که تصاویر، گویاست، بدون هیچ توضیح اضافه، شما را به دیدن ایده‌های گوناگون برای نونوار کردن بوت‌های قدیمی، دعوت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه بوت‌های قدیمی را نونوار کنیم؟

چگونه بوت‌های قدیمی را نونوار کنیم؟

 

منبع: تابناک باتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین