کد خبر: ۱۶۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری ۱۱ نفر ازعاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود بیدشکی اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به آتش سوزی چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت در سطح شهر تیم های گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضورماموران در صحنه و بررسی میدانی مشخص شد افرادی به دلیل اختلافات طایفه ای اقدام به نزاع و درگیری دسته جمعی، ضرب و شتم یکدیگر، چاقوکشی و آتش زدن چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت نموده و نظم و امنیت عمومی را مختل کرده اند.

سرهنگ بیدشکی بیان داشت: در این راستا ماموران انتظامی با ورود به صحنه و دستگیری یک تعداد از عاملان نزاع از گسترش این درگیری جلوگیری کرده و درادامه ماموران پلیس امنیت ۱۱ نفر از دیگرافراد دخیل در ایجاد ناآرامی را شناسائی و دستگیر کردند.

سرهنگ بیدشکی اظهار داشت: این افراد به سبب راه انداختن نزاع، ایراد خسارت به اموال دیگران و سلب آسایش اهالی با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت، تصریح کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین