کد خبر: ۱۷۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در حاشیه بازدید و بررسی آخرین وضعیت خدمات آب و برق در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: تاکنون بیش از ۷۵ هزار مورد برق‌رسانی به کانکس‌ها و مکان‌های اسکان موقت و اضطراری صورت گرفته و بیش از دو هزار و ۸۰۰ مورد انشعاب موقت آب در روستا‌های منطقه نصب شده است.
ناطقان: میثم جعفرزاده که در سالگرد وقوع زلزله کرمانشاه برای بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی آب و برق در مناطق زلزله‌زده به این استان سفر کرده است با اشاره به پایداری کامل آب و برق این مناطق، گفت: در حوزه شهری بیش از ۶۵ کیلومتر خط لوله آبرسانی رو زمینی به همراه بیش از ۲۳ کیلومتر خط فاضلاب اجرا و اصلاح شده و بیش از هشت هزار و ۶۰۰ عدد شیر برداشت آب نیز نصب شده است.
 
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به اینکه از مدت زمان وقوع زلزله تاکنون بیش از ۷۵ هزار مورد برق‌رسانی به کانکس‌ها و مکان‌های اسکان موقت و اضطراری صورت گرفته است، ادامه داد: براساس برآورد صورت گرفته در طی بازه زمانی یاد شده بیش از ۳۴۰ کیلومتر خط هوایی فشار ضعیف و متوسط هم در منطقه ایجاد شده است.
 
جعفرزاده با تاکید بر تکمیل آبرسانی به ۵۱ روستای حادثه دیده منطقه، گفت: در طی این مدت در حوزه آب روستایی بیش از ۲۰ کیلومتر خط لوله اجرا، بیش از دو هزار و ۸۰۰ مورد انشعاب موقت نصب و بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ مورد رفع شکستگی صورت گرفته است.
 
وی در پایان یادآور شد: در پنج روز نخست پس از زلزله نیز بیش از ۱.۵ میلیون بطری آب شرب در میان ساکنان این مناطق توزیع شده بود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین