کد خبر: ۱۷۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
منابع اسرائیلی اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی نفتالی بنت، وزیر آموزش را جایگزین وزیر جنگ مستعفی این رژیم خواهد کرد.
ناطقان: رادیو اسرائیل در گزارشی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از رایزنی با مشاورانش نفتالی بنت را جانشین آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ مستعفی این رژیم خواهد کرد.

رادیو اسرائیل به نقل از مسئولان برجسته و نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که وی با جدیت به فکر انتخاب نفتالی بنت برای برعهده گرفتن این پست است.

گروههای مقاومت فلسطین طی روزهای گذشته در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ایستادگی کرده و بیش از ۴۰۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردند تا این رژیم مجبور به موافقت با آتش بس با مقاومت شود. این تصمیم دولت صهیونیستی باعث استعفای "اویگدور لیبرمن" وزیر جنگ این رژیم از سمت خود و درخواست برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام به خاطر تسلیم دولت صهیونیستی در برابر خواسته‌های جنبش حماس و موافقت با آتش بس شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین