کد خبر: ۱۷۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
وزیر امور ایرلند شمالی، برکسیت و کار در دولت ترزا می به دلیل اعتراض به پیش‌نویس توافق نخست‌وزیر این کشور با اتحادیه اروپا از سمت خود استعفا کردند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، دومینک راب، وزیر برکسیت انگلیس روز پنجشنبه به نشانه اعتراض به پیش‌نویس توافق بین ترزا می و اتحادیه اروپا در مورد خروج انگلیس از این اتحادیه استعفا کرد.

وی در توئیتر نوشت: «متأسفم که در پی نشست دیروز هیئت دولت درباره توافق برکسیت، استعفای خود را اعلام می‌کنم.»

راب افزود طرح ترزا می برای برکسیت تمامیت و یکپارچگی انگلیس را تهدید می‌کند.

امروز همچنین  «شایلش وارا» وزیر امور ایرلند شمالی در دولت انگلیس در پی تهیه پیش‌نویس توافق برکسیت، از سمت خود استعفا کرد.

در پی استعفای وزیر امور ایرلند شمالی و وزیر برکسیت دولت انگلیس، استر مکوی، وزیر کار و امور بازنشستگان این کشور نیز از سمت خود استعفا کرد.

روز گذشته ترزا می، نخست‌‌وزیر انگلیس اعلام کرد اعضای کابینه او با پیش‌نویس توافق لندن و بروکسل بر سر خروج این کشور از اتحادیه اروپا (برکسیت) موافقت کرده‌اند.

ترزا می این اظهارات را پس از پایان نشست پنج ساعته خود با اعضای دولت در ساختمان دفتر نخست‌وزیری عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین