کد خبر: ۱۷۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
نیمه نخست دیدار تدارکاتی ایران و ترینیداد و تیباگو با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ناطقان: تیم ملی فوتبال یاران در جریان دیداری دوستانه عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان ترینیداد و توباگو بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق نخست  این بازی سفیدپوشان ترینیداد و توباگو بیشتر صاحب توپ بودند و روی یکی دو ارسال هم فرصت هایی خلق کردند. در یکی از این فرصت ها جوینز با حرکتی که از سمت چپ انجام داد، مستقیما دروازه  ایران را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد با تیرک افقی دروازه به اوت رفت. اما در ادامه بازی قرمز پوشان ایران صاحب توپ و میدان شدند و با انجام حرکات ترکیب و شوت زنی به دروازه سعی داشتند دروازه حریف را باز کنند اما در این امر موفق نبودند.

شاگردان کی‌روش در دقبقه 5 بازی فرصت بسیار خوبی را ربای گلزنی به دست آوردند اما شوت کریم انصاری فرد را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در ادامه این دیار حملات شاگران کی‌روش کم کم بیشتر شد تا اینکه در دقیقه 30 بازی سفیدپوشان حریف روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شدند و کریم انصاری‌فرد نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او را دروازه‌بان حریف مهار کرد و در نهایت توپ به اوت رفت.

در اواخر این دیدار هم ارسال خوب سفیدپوشان ترینیداد و توباگو از سمت چپ، فرصد خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما شوت مهاجم آنها به اوت رفت.

تیم ملی ایران مقابل ترینیداد و توباگو با ترکیب  سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، مهدی ترابی، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد به میدان رفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین