کد خبر: ۱۷۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو سراتو با دو نفر فوتی و سه مجروح خبر داد.
ناطقان: جلال ملکی سخنگوی اظهار داشت:ساعت ۱:۳۷ بامداد امروز در مسرغرب به شرق اتوبان همت ابتدای اتوبان شیخ فضل الله جنوب یک دستگاه خودروی سراتو با ۵ سرنشین جوان به دلیل نامشخصی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و برخورد با گاردریل و تیر برق در آستانه خروج از سطح اسفالت واژگون و آتش نشانی در جریان این حادثه قرار گرفت.

وی گفت: قبل از رسیدن آتش نشان‌ها دو نفر از سرنشینان خارج شده بودند که علائم حیاتی داشته اما وضعیت وخیمی داشتند، ولی سه نفر از آن‌ها داخل خودور محبوس بودند که آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و هر سه نفر را بیرون آوردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: مصدومان تحویل اورژانس شدند که مشخص شد از آن سه نفر دو نفر فوت شده و یک نفر هم شدیدا مصدوم شده است. خودور به محل امنی منتقل و عملیات در ساعت ۳:۴۶ پایان یافت.
منبع: میزان
برچسب ها: واژگونی ، سراتو ، کشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین