کد خبر: ۱۷۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
سازمان هواشناسی کشور وضعیت دو روز آینده آب و هوایی را تشریح کرد.
ناطقان: به نقل از سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز سامانه بارشی در جنوب غرب، غرب، مرکز، شمال شرقی، بخش‌هایی از جنوب و شرق کشور، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان فعال است و پیامد آن بارش باران و درجنوب غرب و جنوب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد است و در ارتفاعات البرز در زنجان و قزوین، البرز، تهران و سمنان و ارتفاعات زاگرس درچهار محال وبختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان، جنوب همدان، غرب مرکزی، و شمال شرق خوزستان بارش برف و مه پیش بینی می‌شود.

همچنین  در روز شنبه گسترده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق کشور است و به تدریج این سامانه اوایل صبح یک شنبه از کشور خارج خواهد شد.

طبق این گزارش روز‌های جمعه و شنبه غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود و روز یک شنبه مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین