کد خبر: ۱۷۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال و احمر وضعیت امدادرسانی در برف و کولاک در ۶ استان متأثر و ۷ استان متأثر در سیل و آب گرفتگی تشریح کرد.
ناطقان: مرتضی ریئسی درباره عملیات برف و کولاک طی ٢٤ ساعت گذشته اظهار داشت: ٩تیم شامل٣٠ نفر امدادگر در ۵ استان اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و مرکزی متاثر برف و کولاک بودند در در ٦محور و مناطق عشایرنشین امدادرسانی کردند.

وی در ادامه افزود:به ١٢١نفر امدادرسانی شده و ۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند، همچنین ٣نفر انتقال به مناطق امن و ١٠دستگاه رهاسازی خودرو از برف شده است.

رئیس امداد ونجات در ادامه با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از٢٤ تا ٢٥آبان در استان‌های متاثر ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان گفت: ١٣شهر، روستا و مناطق عشایرنشین درحال امدادرسانی هستند و به ١١٨نفر امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه ٢٠تیم شامل ٧٢ نفر در مراحل امدادرسانی حضور دارند، تصریح کرد: ۲۱ واحد تخلیه آب از منازل مسکونی انجام شده است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین