کد خبر: ۱۷۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مرحوم نوربخش در فعالیت های خیر مشارکت فعال داشت و در یک مرکز درمانی رایگان طبابت می کرد.
ناطقان: محمد شریعتمداری، صبح جمعه در مراسم تشییع پیکر رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی در گرگان، اظهار کرد: امروز شما مردم دو خدمتگذار صدیق، پرتلاش، پاکدست و با مدیریت جهادی را از دست دادید.

وی با بیان این که مرحومان از زمان شروع خدمت زحمات زیادی در سال های متمادی برای مردم و کشور کشیدند، افزود: تامین اجتماعی، سازمانی است که نیمی از مردم ایران با آن در ارتباط هستند و همه مردم عزادار آن ها هستند.

شریعتمداری بیان کرد: نوربخش هیچگاه از خستگی کار ننالید و در اکثر فعالیت های خیر مشارکت داشت.

وی ادامه داد: در شهر ری آنجا یک مرکز درمانی وجود داشت که وی رایگان در آنجا طبابت می کرد.

وزیر تعاون، با بیان این که دکتر نوربخش هنگام طبابت لباس معمولی می پوشید و کسی مطلع نبود که سمت وی چیست، تصریح کرد: استقبال مردم در صبح جمعه نشان از محبوبیت آن ها است.

وی اضافه کرد: شب جمعه و شب ربیع الاول چنین اتفاقی افتاد و این یک فضیلت است.

شریعتمداری این حادثه را درس عبرت بزرگی برای همه دانست و گفت: هرکس جز با هدف خدمت عمل کند زیان خواهد کرد.

وی بیان کرد: تمام حوادث دست به دست هم داد که چنین اتفاقی افتاد و مرگ در انتظار ما است و باید عبرت بگیریم و خدمتگذار مردم باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: آن ها در دفاع مقدس و بعد از انقلاب به مردم خدمت کردند و  همه ما در برابر مردم مسوول هستیم.

نوربخش و تاج الدین به همراه وزیر تعاون، برای سفری یک روزه شامگاه چهارشنبه وارد گرگان شدند و ظهر پنجشنبه هنگام بازدید از طرح های توسعه ای استان گلستان در غرب گرگان دچار حادثه رانندگی شدند.

در این حادثه رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی به علت شدت حادثه علی رغم اعزام به بیمارستان و تلاش تیم پزشکی جان خود را از دست دادند و خلیل حنیف مدیرکل امور مجلس و استان های وزارت تعاون هم در بیمارستان بستری شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین