کد خبر: ۱۷۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
رییس اتحادیه طلا:
محمدولی افزود: افزایش قیمت‌ها ناشی از مقاومت بازار دربرابر طرح‌های جدید بانک مرکزی است و تا یک ماه آینده بازار به ثبات می‌رسد. افزایش قیمت انس جهانی طلا نسبت به روز گذشته هم بر افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار بوده‌است.
ناطقان: ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه طلا گفت: امروز سکه امامی با افزایش ۴۳۰هزار تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت چهارمیلیون و ۲۵۰هزار تومان دربازار معامله می‌شود.

 قیمت سکه طرح قدیم هم با ۴۵۰هزار تومان افزایش به چهارمیلیون و ۱۰۰هزار تومان رسید. رییس اتحادیه طلا افزود: در بازار امروز نیم سکه با قیمت دومیلیون و ۱۵۰هزارتومان و ربع سکه هم یک میلیون و  ۱۵۰هزارتومان خریدوفروش می‌شود. هرگرم طلای ۱۸عیار هم با ۳۳هزارتومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۶۸هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

وی افزود:افزایش قیمت‌ها ناشی از مقاومت بازار دربرابر طرح‌های جدید بانک مرکزی است و تا یک ماه آینده بازار به ثبات می‌رسد. افزایش قیمت انس جهانی طلا نسبت به روز گذشته هم بر افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار بوده‌است.

منبع:  اقتصادآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین