کد خبر: ۱۷۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
مسئول خزانه شعبه مرکزی بانک پاسارگاد که به همراه چندین نفر دیگر اقدام به سرقت میلیاردی از خزانه این بانک کرده و متواری شده بود، دستگیر شد.
ناطقان: مأموران پلیس آگاهی پایتخت در پی شکایت واصله در خصوص سرقت از خزانه شعبه بانک پاسارگاد در بلوار میرداماد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که بالغ بر 7 و نیم میلیارد تومان  از اموال موجود در این خزانه به سرقت رفته است.

در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که عامل اصلی و به عبارتی سردسته این سرقت مسئول خزانه این بانک بوده که به همراه همسرش و سه نفر دیگر اقدام به سرقت کرده و پس از سرقت نیز به کشور ارمنستان متواری شده اند.

در ادامه موضوع به پلیس اینترپل منتقل شده و این متهم تحت تعقیب قرار گرفت که با همکاری اینترپل این فرد و همسرش در ارمنستان دستگیر شده و به کشور بازگردانده شدند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تایید این خبر اظهار کرد:‌ 5 نفر از اعضای این باند همگی دستگیر شده و برایشان پرونده‌ای تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

رحیمی با بیان این که اموال نیز به خزانه بانک مذکور برگردانده شد، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری خوبی میان پلیس ایران و اینترپل وجود داشته و این دستگیری نیز  به واسطه همین اقدامات به سرعت و طی  مدت دو هفته انجام شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین