کد خبر: ۱۷۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳
اگر تا الان فکر می‌کردید بیان احساسات لوس‌بازی به حساب می‌آید اگر همه چیزهای خوب و بد را می‌ریختید توی خودتان و دم نمی‌زدید باید این مطلب را فراموش کنید.
ناطقان: برای این‌که از امروز بتوانید احساسات درونی را بیان کنید چند راهکار پیشنهادی داریم که بد نیست آنها را امتحان کنید. فکر نکنید چون مادرتان می‌داند شما دوستش دارید پس لزومی برای ابراز احساسات وجود ندارد! همه ما باید بدانیم که یک رابطه عاطفی کلی بین همه مادر و فرزندها وجود دارد، اما خیلی کم می‌توانیم به میزان و استحکام این رابطه پی ببریم، بنابراین بیان آن، هم دل‌های شما را به هم نزدیک و هم دوستی‌تان را قوی‌تر از پیش می‌کند.



ابراز محبت و عاطفه رابطه‌ها را محکم می‌کند و اجازه نمی‌دهد اتفاق‌های کوچک، محبت شما را کمرنگ کند، بنابراین، این‌گونه تصورات ذهنی که چون مثلا با مادرتان می‌روید خرید پس دوستش دارید یا چون دارید صبح تا شب کار می‌کنید، همسرتان خودش می‌فهمد که دوستش دارید را بگذارید کنار و خودتان را از محبت هم محروم نکنید.

درست است که می‌گوییم بروید و از امروز احساسات خود را بیان کنید، اما قبلش باید بدانید برای ابراز احساسات از چه شیوه‌هایی استفاده کنید. بهترین شیوه ابراز احساسات بیان گفتاری آن است، یعنی با همین زبان خود آن را بیان کنید. اگر نمی‌توانید چنین کاری کنید، می‌توانید به‌طور غیر مستقیم آن را ابراز کنید. موقع خوشحالی با خریدن هدیه یا موقع ناراحتی با اخم کردن می‌شود احساس‌تان را بیان کنید. اگر این راه‌ها را بلد نباشید، مطمئن باشید به رابطه‌تان گند می‌زنید! مثلا موقع ابراز محبت به مادرتان چنان جیغ می‌کشید و می‌پرید توی بغلش که بنده خدا سکته می‌کند. یا موقع ناراحتی می‌خوابانید توی گوش همکارتان! پس بی‌گدار به آب نزنید.

منبع: روزنامه فرهیختگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین