کد خبر: ۱۷۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان با برتری شاگردان برانکو به اتمام رسید.
ناطقان: تیم‌های پرسپولیس و پیکان در چارچوب دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 16:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس با ترکیب: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا بازی کرد.

پیکان هم با ترکیب: وحید شیخ ویسی، حجت حق وردی، سجاد مشکل پور، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی و محمد قاضی به میدان رفت.

نیمه اول

 دقیقه 23: سانتر خوب و سرعتی امید عالیشاه به دهانه دروازه موقعیت خوبی برای سرخ‌پوشان فراهم کرد اما بازیکنی ضربه آخر را به توپ نزد.

دقیقه 40: وحید شیخ ویسی به راحتی ضربه از راه دور منشا را مهار کرد.

دقیقه 42(گل): روی اشتباه عجیب ربیع‌خواه توپ در محوطه جریمه به شاهین ثاقبی رسید و این بازیکن یا یک ضربه آرام دروازه پرسپولیس را باز کرد.

نیمه دوم

دقیقه 57: ضربه سیامک نعمتی با اختلاف از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 76(گل): روی ارسال امید عالیشاه، کامیابی‌نیا با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 79(گل): منشا با سر توپ را به علیپور رساند. علیپور ضربه‌ای محکم به سمت دروازه پیکان زد و با اشتباه عجیب شیخ‌ویسی گل دوم پرسپولیس به ثبت رسید.

دقیقه 84: محمد قاضی ضربه‌ای را به سمت دروازه پرسپولیس زد که رادوشوویچ توپ را در دو مرحله مهار کرد. البته قاضی و پیکانی‌ها معتقد بودند که توپ از خط دروازه پرسپولیس عبور کرده و به خاطر اعتراض، قاضی از داور اخطار گرفت. 

 
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین