کد خبر: ۱۷۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
یک متخصص جراحی لثه، بر ضرورت انجام جرم گیری دندان ها در فواصل زمانی ۳ تا ۴ ماه و حداکثر ۶ ماه یکبار تاکید کرد.
ناطقان: امید مقدس، روز سه شنبه در نشست خبری اولین سمپوزیوم دندانپزشکی مدرن که قرار است ۲۹ آذر در پایتخت کشور آذربایجان برگزار شود، گفت: ایران جزو ۱۰ تا ۱۲ کشور برتر دنیا در حوزه دندانپزشکی است و کیفیت کار دندانپزشکان کشورمان بالاست.

وی با اشاره به طرح سه موضوع بازسازی، ایمپلنت و زیبایی در سمپوزیوم باکو، افزود: در این سمپوزیوم، ۶ تن از اساتید مجرب دندانپزشکی ایران، در زمینه جراحی لثه، جراحی فک و صورت، پروتز و ترمیمی، سخنرانی خواهند داشت.

دبیر علمی سمپوزیوم دندانپزشکی باکو، با اشاره به اهمیت ایمپلنت، تاکید کرد: یک ایمپلنت موفق نیازمند این است که فک بیمار استخوان کافی و لثه او ضخامت داشته باشد، زیرا در غیر این صورت، ایمپلنت بیمار بعد از دو سه سال دچار مشکل می شود.

مقدس در ادامه بر اهمیت جرم گیری دندان ها در فواصل زمانی سه تا چهار ماه و حداکثر ۶ ماه تاکید کرد و افزود: هر کار غلطی انجام شود، آسیب می زند. اما این تصور که جرم گیری برای دندان ها ضرر دارد، اشتباه است.

وی، علام ظاهری بیماری لثه را مورد اشاره قرار داد و گفت: خون ریزی لثه، بوی بد دهان، متورم شدن لثه ها، از علائم مشخصه بیماری لثه است. اما چون این بیماری درد ندارد، خیلی مهم است که دندانپزشکان از مشکلات لثه آگاهی کامل داشته باشند.
منبع: مهر
برچسب ها: بیماری ، لثه ، جرم گیری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین