کد خبر: ۱۷۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کیفیت هوای تهران با افزایش ۱۱ واحدی آلاینده ذرات معلق با قطر کمتراز ۲، ۵ میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص ۱۱۹ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.
ناطقان: بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با ۱۱ واحد افزایش بر روی ۱۱۹ قرار گرفته و برای گروه‌های حساس ناسالم است.

همچنین در این مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطرکمتر از ۱۰ میکرون از ۶۸ به ۷۱ و آلاینده منوکسید کربن نیز از ۳۴ به ۳۶ افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، ایستگاه‌های فرمانداری شهرری (منطقه ۲۰) با شاخص ۱۵۹، شادآباد (منطقه ۱۸) و شهرری منطقه ۲۰ مشترکا با شاخص ۱۵۴ و پارک سلامت (منطقه ۱۷) با شاخص ۱۵۲ بیشترین میزان آلودگی هوای شهر تهران در این مدت را داشتند.

همچنین ایستگاه‌های مسعودیه (منطقه ۵)، اقدسیه منطقه ۱ و گلبرگ (منطقه ۸) به ترتیب با شاخص‌های عددی ۷۲، ۷۳ و ۸۵ کمترین آلودگی مناطق شهر تهران در این مدت را داشتند.

مدیر روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای استان تهران با توجه به افزایش آلودگی هوا گفت: با توجه به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه به کودکان، کهنسالان و زنان باردار و بیماران ریوی و قلبی توصیه می‌شود در این شرایط برای کار‌های غیرضروری از منازل خود خارج نشوند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین