کد خبر: ۱۷۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
در جلسه چهارشنبه هیأت وزیران «عباس رضایی» استاندار پیشنهادی اصفهان از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفت و اعضای دولت از خدمات محسن مهرعلیزاده، استاندار پیشین این استان تقدیر و تشکر کردند.
ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه از اصفهان به عنوان استانی مهم با ویژگی های خاص و قرار گرفتن در قلب کشور، با مردمانی انقلابی، پرشور، متدین و علاقه مند به ایران یاد کرد و گفت: اصفهان سهم بالایی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت تاریخی مردم ایران در جنگ تحمیلی داشته است.

رئیس جمهور استاندار را به رعایت اعتدال و میانه روی توصیه کرده و همه جناح های فعال در عرصه سیاسی را فرزندان انقلاب و ایران دانست و افزود: بدون اعتدال، در داخل، منطقه، جهان اسلام و کل جهان سیاسی اداره امور میسر نخواهد بود.

 روحانی امنیت، هم زیستی مسالمت آمیز و یاری به یکدیگر را از ثمرات اعتدال و میانه روی دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کریم مسلمانان را الگوی اعتدال همه مردم معرفی می کند.

رئیس جمهور، استان اصفهان را به دلیل برخورداری از حوزه علمیه مهم، علمای بزرگ و با عظمت، ستود و وجود شخصیت بزرگی چون آیت الله مظاهری از اساتید بزرگ فقه و اصول و استاد والای اخلاق را برای استان مغتنم شمرد و استاندار را به رعایت رهنمودهای ایشان توصیه کرد.

روحانی از زاینده رود به عنوان یکی از مظاهر مهم زیبایی های استان و جذب گردشگر و توسعه کشاورزی یاد کرد و مسئله حفظ و احیای این رودخانه در چارچوب سیاست های آبی کشور را از مأموریت های وزارت نیرو و استاندار برشمرد.

رئیس جمهور همچنین پیگیری موضوع تنش آبی و اتخاذ تدابیر مناسب برای بهبود وضعیت آبی استان را مورد تأکید جدی قرار داد و همه دستگاه های مسئول را به همکاری در این باره دعوت کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین