کد خبر: ۱۷۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
اولین قسمت ویژه‌برنامه زنده تلویزیونی هفته بسیج با عنوان «نقطه رهایی» با موضوع بسیج جهانی متسضعفین از (شنبه ۳ آذر ماه) ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه کاری از مرکز بسیج صدا و سیماست که با اجرای سهیل اسعد روی آنتن می رود. 

در این برنامه هر شب به بررسی تاثیرات انقلاب اسلامی و تفکرات امام خمینی (ره)  و راهبردهای آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای  در جنبش‌های مقاومت مردمی جهان  و دستاوردهای تفکر بسیجی در این کشورها پرداخته خواهد شد.

برنامه «نقطه رهایی» با موضوع (بسیج جهانی مستضعفین ) در هفته بسیج از شنبه تا پنجشنبه در ۶ قسمت به مدت ۵۰ دقیقه  روی آنتن خواهد رفت.

بنا بر اعلام، نقطه رهایی در عرف نظامی یعنی آخرین حد خط خودی و جایی که رزمنده از خط خودی جدا می شود و به سمت دشمن می رود. از طرف دیگر جبهه، نقطه رهایی رزمنده ها از حیات دنیایی و رسیدن به حیات جاوید است. عنوان این برنامه براساس این مفهوم دوپهلو انتخاب شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین