کد خبر: ۱۷۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
با حکم مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، علی اکبر شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی شد.
ناطقان: به نقل از سایت شرکت توسعه، پس از اتمام حکم 4 ماهه سرپرستی فرهاد نیکوخصال در مجموعه ورزشی آزادی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست این مجموعه ظهر امروز چهارشنبه 7 آذرماه در دفتر مدیریت مجموعه برگزار و علی اکبر شعبانلو به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.

در متن حکم کریمی برای وی آمده است:

"نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی منصوب می گردید. امید است در سایه الطاف الهی با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و بهره مندی از تجربیات همکاران و صاحب نظران، در اجرای وظایف مرتبط، اهتمام ویژه مبذول فرمایید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه احدیت متعال خواهانم."

شعبانلو دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم صنعت است و سابقه معاونت شهرداران مناطق 16، 19 و 4 تهران، مدیرعامل شرکت عمران و خدمات شهری کیش و مدیرکل دفتر عمران و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را دارد.

این مراسم با حضور فتح الهی سرپرست معاونت پشتیبانی و معاون مشارکت های مردمی شرکت توسعه برگزار شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین