کد خبر: ۱۷۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
یک مقام رژیم صهیونیستی مدعی شد؛
اودی آویوی، سخنگوی رژیم صهیونیستی در انگلیس، در اظهاراتی خصمانه و ایران‌هراسانه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که حزب‌الله، لبنان را به دست گرفته و می‌خواهد این کشور را مطابق با خواست ایران به پایگاهی برای حمله به اسرائیل تبدیل کند.
ناطقان: اودی آویوی، سخنگوی رژیم صهیونیستی در انگلیس، در اظهاراتی خصمانه و ایران‌هراسانه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که حزب‌الله، لبنان را به دست گرفته و می‌خواهد این کشور را مطابق با خواست ایران به پایگاهی برای حمله به اسرائیل تبدیل کند.

وی در ادامه اظهار کرد که چنین اقداماتی نه‌تنها موجب آسیب رساندن به لبنان می‌شود، بلکه سرمایه‌گذاری‌های فاحش جامعه جهانی را نیز هدر می‌دهد.

مقامات رسمی ایران همواره اعلام کرده‌اند که هیچ مداخله‌ای در مسائل داخلی کشورها ندارند و ادعای مقامات رژیم صهیونیستی در جهت انحراف افکار عمومی از سیاست‌های ضد بشری‌اش در منطقه و به ویژه در رابطه با لبنان است.

حزب‌الله لبنان نیروی سیاسی و مردمی مستقل در لبنان است که در میان اقشار مختلف مردم این کشور و نیز روند سیاسی، محبوب و موثر است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین