کد خبر: ۱۷۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
شهردار منطقه ۱۵ از ادامه طرح ساماندهی بارفروشان خبر داد.
ناطقان: وحیدرضا محمدی، با اشاره به ساماندهی بارفروشان خیابان شهرزاد در منطقه ۱۵  با بیان اینکه شهرداری با کمک پلیس، راهور و قوه قضائیه نسبت به احصاء و شناسایی بارفروشان اقدام کرده است گفت: حدود  ۴۰۰ تن بارفروش در راسته خیابان شهرزاد شناسایی شدند که از این میان، حدود ۱۲۰ خودروی وانت دارای پلاک مخدوش بودند.

وی با بیان اینکه زیرپل بعثت نیز به محلی برای فعالیت بارفروشان تبدیل شده بود که در حال حاضر با همکاری پلیس این محل تخلیه شده‌اند، گفت: اما تعدادی از این بارفروشان به سمت جلوی خیابان شهرزاد شیفت پیدا کردند اما حجم بارفروشان نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و این نشان دهنده دستاوردهای برنامه ساماندهی است.

محمدی با بیان اینکه برخی از بارفروشان دارای سوءپیشینه هستند و برخی از خودورهای این افراد نیز دارای جرایم میلیونی است ادامه داد: برای ساماندهی بارفروشان نیازمند همکاری همه جانبه مقام قضایی، پلیس و... هستیم تا با هماهنگی این مراجع اقدامات خوبی در این حوزه رخ دهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین