کد خبر: ۱۷۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
علی رغم وعده‌های مکرر مسئولان؛
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، فاز یک پروژه آزادراه تهران – شمال تا خرداد ماه سال ۹۸ افتتاح می شود.
ناطقان: محمدرضا رضایی کوچی، درباره آخرین وضعیت پروژه آزادراه تهران – شمال، گفت: پروژه آزادراه تهران-شمال حدود 20 سال است که آغاز شده، اما به دلیل بروز مشکلاتی، اجرای آن تاکنون به طول انجامیده است.

بروز ترافیک سنگین در جاده های منتهی به شمال کشور

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در شرایط کنونی جاده های منتهی به شمال کشور زیرساخت های لازم برای تردد مسافران را ندارند و این مسئله موجب بروز ترافیک های سنگین در این مناطق شده است.

صرفه جویی 600 میلیاردی مصرف سوخت با بهره برداری از پروژه آزادراه تهران-شمال

رضایی کوچی با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه آزادراه تهران-شمال سالانه 600 میلیارد تومان صرفه جویی در مصرف سوخت صورت می گیرد، گفت: با افتتاح این پروژه، عملا مسیر تهران به شمال حدودا به یک سوم کاهش خواهد یافت.

فاز یک پروژه آزادراه تهران – شمال تا خرداد ماه سال 98 افتتاح می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اعلام اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، فاز یک پروژه آزادراه تهران – شمال تا خرداد ماه سال 98 افتتاح می شود، گفت: به طور حتم این پروژه یک شاهکار مهندسی است و تحولی بزرگ در عرصه ساخت و ساز و مهندسی محسوب می شود.

وی افزود: در شرایط کنونی مهندسان ایرانی اجرای تمام پروژه آزادراه تهران-شمال را در دست دارند و این نشان می دهد که ما می توانیم کارهای بزرگ و عظیم را در حوزه مهندسی انجام بدهیم.

به کارگیری بتن و سیمان به جای آسفالت در راه سازی آزادراه تهران-شمال
رضایی کوچی ادامه داد: یکی از نقاط قوت پروژه آزادراه تهران – شمال، استفاده از سیمان و بتن به جای آسفالت در راه سازی و جاده سازی است، که این مسئله می تواند کارخانه های تولید سیمان را توسعه بدهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: البته یکی از مسائل مهم در پروژه مذکور، پرداخت حقوق کارگران است، در شرایط کنونی کارگران، آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند و پیمانکاران و شرکت های مرتبط باید توجه ویژه ای به این افراد داشته باشند.

منبع: خانه ملت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین