کد خبر: ۱۷۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: حذف کامل بلیت چارتری را غیرممکن دانست و گفت: هم اکنون با کاهش سهم چارتر در شبکه هواپیمایی، بلیت ۸۰ درصد پرواز‌ها بصورت برنامه‌ای به فروش می‌رسد.
ناطقان: علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: با توجه به نارضایتی سازمان هواپیمایی از نحوه چارتر شدن بلیت هواپیما‌ها در گذشته، با هماهنگی نزدیک و با همکاری خطوط هواپیمایی، سهم بلیت‌های چارتر در شبکه پروازی کاهش یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در برخی شبکه‌های پروازی از جمله مقاصد گردشگری و مناطق آزاد مانند قشم و کیش، اصولا باید پرواز‌ها بصورت چارتر باشد تا محل اسکان مسافر نیز از قبل تعیین شده باشد بنابراین حذف کامل بلیت‌های چارتری در پرواز‌ها امکان پذیر نیست و در همه جای دنیا نیز، تور‌های گردشگری بلیت‌ها را چارتر می‌کند.

وی افزود: باید به این سمت حرکت کنیم که فروش بلیت به صورت گروهی انجام شود تا ساختار‌های گردشگری و تور گردانی بتوانند از این ابزار استفاده کنند و چارتر باید به صورت صدور بلیت گروهی انجام شود.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین