کد خبر: ۱۷۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه تروریستی چابهار، پیامی صادر کرد.
ناطقان: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در پی حادثه تروریستی کور صبح امروز، متاسفانه دو تن از همرزمان جان برکف فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار شهید و تعدادی از هموطنان عزیزمان نیز مجروح شدند.

بی‌تردید اقتدار و امنیت کشور بزرگ ایران اسلامی با اینگونه اقدامات کور و دَدمنشانه خدشه‌دار نخواهد شد و به تحقیق فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی با حمایت مومنانه قاطبه مردم بصیر کشورمان مخصوصاً هموطنان عزیز چابهاری، تروریستهای خبیث، منحرف و مزدور را از کرده خود پشیمان خواهند کرد.

در ادامه این پیام، با تقدیم تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی و مردم شهید پرور ایران اسلامی، آمده است: هر قطره از خون این شهدای والامقام که با صلابت و شجاعت اقدام ناجوانمردانه تروریستهای کوردل را ناکام گذاشتند، اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آن، قوی‌تر می‌کند.

قطعاً پیگیری موضوع تا شناسایی و دستگیری عوامل اصلی طرح‌ریزی این حادثه تروریستی و  برخورد قاطع با مسببان اصلی، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین