کد خبر: ۱۷۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
دولت هند در بیانیه‌ای در مورد عملیات تروریستی امروز در چابهار، این حمله را «نفرت‌انگیز» خوانده و آن را به شدت محکوم کرده است.
ناطقان: دولت هند روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی در شهر «چابهار» ایران را به شدت محکوم کرده و مجازات عاملان این حادثه را خواستار شد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «ریپابلیک» هند، در بیانیه دهلی آمده است: «هند حمله تروریستی نفرت‌انگیز امروز در شهر چابهار ایران را به شدت محکوم می‌کند.»

این بیانیه می‌افزاید: «به دولت، مردم ایران و خانواده‌های قربانیان این حمله تسلیت می‌گوییم و بهبودی سریع مجروحان را آرزومندیم.»

همزمان «راویش کومار» سخنگوی وزارت خارجه هند هم به این حمله تروریستی واکنش نشان داده و ضمن محکوم کردن آن، گفته است: «عاملان این حادثه باید فورا مجازات شوند. هیچ توجیهی برای برای اقدامات تروریستی وجود ندارد.»
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین