کد خبر: ۱۷۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
سرمربی آرسنال تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر منچستر یونایتد می داند. او به شاگردانش افتخار می کند.
ناطقان: به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستر یونایتد رفت. این دیدار که در اولدترافورد برگزار شد با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اونای امری سرمربی آرسنال بعد از بازی گفت: ما بر بازی مسلط بودیم و شایسته کسب پیروزی هم بودیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست بازی کردیم. دو بار پیش افتادیم اما هر دو بار، حریف خیلی زود جبران کرد.

او ادامه داد: باید در خط دفاعی بهتر ظاهر شویم و خود را تقویت کنیم. نیاز به توازن بیشتر و استفاده بهتر از فرصت‌های خود داریم. در بعضی از دقایق بازی تمرکز لازم را نداشتیم. بعد از آن که بازی ۲ بر ۲ شد فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. کولاسیناچ وقتی بیرون رفت ناراحت بود اما به او گفتم که سرش را بالا گیرد و به خود افتخار کند. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و دیگر آنها را تکرار نکنیم. به شاگردانم افتخار می‌کنم.

امری در پایان گفت: خبر بد برای ما آسیب دیدگی هولدینگ است. کادر پزشکی ما براین باور است که آسیب دیدگی این بازیکن جدی است اما خوشبختانه آسیب دیدگی رمزی جدی نیست.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین