کد خبر: ۱۷۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: بر اساس آخرین آمار، حادثه تروریستی صبح امروز پنجشنبه چابهار 2 شهید و 40 مجروح داشته است.
ناطقان: محمودرضا ناصح اظهار داشت: 10 نفر از مصدومان این حادثه تروریستی به صورت سرپایی در بیمارستان امام علی(ع) چابهار درمان و 30 نفر برای ادامه درمان بستری شدند.

وی ادامه داد: هم اینک هشت نفر از مصدومان این حادثه تروریستی به اتاق عمل منتقل شدند که بر اساس آخرین نظر پزشکان حال 2 نفر آنان وخیم گزارش شده است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر افزود: از کل مجروحان این حادثه تروریستی 28 نفر مرد، هشت نفر زن و چهار کودک هستند.

ناصح تاکید کرد: هم اینک تمام امکانات برای رسیدگی به وضعیت مصدومان این حادثه تروریستی بکار گرفته شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تیم بحران دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در آماده باش کامل قرار دارد تا بهترین خدمات را به مصدومان این حادثه ارائه دهد.

به گفته محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خودرو وانت تویوتا حامل مواد منفجره در ساعت حدود 9:55 دقیقه امروز قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را درب ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید.

برخی شبکه های اجتماعی نوشته اند: گروهکی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.

شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین