کد خبر: ۱۷۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 2 و نیم درصد بودجه کشور به حوزه فرهنگ اختصاص دارد که سهم اندکی را شامل می شود.
ناطقان: سید عباس صالحی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرانه مصرف خانوار در حوزه فرهنگ، تفریحی و اوقات فراغت در کشور زیر سه درصد است.
وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا سهم فرهنگ در سبد خانوار افزایش یابد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید به طرفی برویم که ایران تنها تهران نیست و این مساله مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
صالحی بیان کرد: با وجودی که بودجه فرهنگی کم است اما فضای حوزه های فرهنگی استانها را افزایش می دهیم.
وی ادامه داد: در بودجه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همه معاونت ها و سازمان های تابعه بودجه استانی تنظیم شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گسترش فضاهای فرهنگی و هنری باید مورد توجه مدیریت شهری باشد.
وی اظهارداشت: باید توجه داشت که مکان های فرهنگی و هنری در شهرها دریچه های تنفسی روح هستند و مدیران شهری به این مهم توجه خاصی داشته باشند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد است گفت: از کلنگ زنی هایی که به جایی نمی رسند باید خودداری کرد.
صالحی بر آمادگی وزارت ارشاد اسلامی برای تکمیل مراکز فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این وزارتخانه همچنین آماده برگزاری جشنواره تئاتر مرزی در جنوب این استان است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین