کد خبر: ۱۷۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
یک مقام مسئول گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۶۱ تا ۶۲ هزار تومان به مغازه دار و ۶۸ تا ۶۹ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
ناطقان: علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۶۱ تا ۶۲ هزار تومان به مغازه دار و ۶۸ تا ۶۹ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی قاچاق دام از مرزهای کشور را دلیل اصلی افزایش لحظه ای قیمت گوشت در بازار اعلام کرد و افزود: اگرچه مسئله کمبود دام ناشی از قاچاق را به مسئولان ذی ربط اطلاع رسانی کردیم، اما تاکنون برخورد جدی با این موضوع صورت نگرفته است و با ادامه این روند نمی توان پیش بینی خاصی راجع به وضعیت قیمت در بازار داشت.

ملکی قیمت هر کیلو دام زنده در میادین را  ۲۸ تا ۲۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: خروج غیر قانونی دام از مرزهای کشور و افزایش تقاضا در این برهه زمانی بر کمبود دام و افزایش قیمت دامن می زند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: با توجه به آنکه افزایش نرخ نهاده های دامی بر قیمت تمام شده تولید تاثیر بسزایی دارد، از این رو دامدار چاره ای جز اعمال آن بر نرخ نهایی محصول ندارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه عرضه گوشت وارداتی در بازار محسوس نیست، تصریح کرد: بارندگی های اخیر در تاخیر واردات و عرضه گوشت  به بازار داخل تاثیر بسزایی داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین