کد خبر: ۱۷۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
سرمربیان تیم‌‌های فوتبال سپیدرود و استقلال در صحنه‌ای به خاطر اعتراض به عملکرد داور با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
ناطقان: علی کریمی سرمربی سپیدرود و وینفرد شفر در دقیقه 24 مسابقه درگیری لفظی پیدا کردند که این درگیری با وساطت داور مسابقه ختم شد. کریمی به تصمیم داور مسابقه مبنی بر عدم اعلام خطا بر روی نزهتی اعتراض داشت که این اعتراض با واکنش شفر مواجه شد و درگیری لفطی بین طرفین به وجود آمد.

* وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران در دقیقه یک مسابقه و در اولین تصمیم داور مسابقه،   به داور اعتراض کرد و این اعتراضات با وساطت داور چهارم مسابقه قطع شد.

* هواداران سپیدرود رشت در اقدامی هماهنگ در دقیقه هشت مسابقه علی کریمی سرمربی تیمشان را به‌شدت تشویق کردند.

*هواداران سپیدرود رشت با شعار " قرمز و آبی ناریم " کری‌هایشان را برای تیم رقیب و هوادارانش آغاز کردند و خواهان پیروزی سپیدرود در این دیدار شدند.

* رامین رضایی مدیرعامل سپیدرود رشت به همراه میلاد شیخ سلیمانی، علی عباسی و حسین کعبی بازیکنان مصدوم و محروم این تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.

* هواداران سپیدرود رشت با شعار "داور استقلالی" به‌شدت به تصمیمات داور مسابقه معترض هستند.

* دقیقه 26 محمد نزهتی در یک صحنه بعد از اعلام خطا قصد گرفتن توپ از طارق همام هافبک عراقی استقلال را داشت و این بازیکن را هل داد که داور کارت زرد به او نشان داد.

* فرشید باقری بعد از زدن گل سمت بیژن طاهری رفت و او را در آغوش گرفت. در همان حین باقری در شرایطی که دست بر گردن طاهری انداخته بود سمت عکاسان پشت دروازه  رفت.

* هواداران سپیدرود بنری در حمایت از بیماران SMA در ورزشگاه نصب کردند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین