کد خبر: ۱۷۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
وزیر آموزش و پرورش به جریان افتادن استیضاحش در مجلس را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعدادی از نمایندگان طی چند روز اخیر با توضیحات ارائه شده قانع شدند و در حال پس‌گیری امضایشان هستند.
ناطقان: سید محمد بطحائی درباره اعلام وصول استیضاحش در مجلس توضیحاتی ارائه و اظهار کرد:  تعدادی از نمایندگان سوالاتی از بنده داشتند که این سوالات را قبلا مطرح کرده بودند و ظاهرا قانع نشدند و در قالب استیضاح  به جریان انداختند.

وی افزود: البته تعدادی از آنها طی چند روز اخیر با توضیحات ارائه شده قانع شدند و در حال پس‌گیری امضایشان هستند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اما به هر حال به عنوان کسی که با رای اعتماد مجلس سکاندار این وزارتخانه شدم، باید از رای مجلس و نمایندگان تبعیت کنم گفت: اگر به هر دلیلی نمایندگان فرد دیگری را شایسته این کار بدانند و بنده را شایسته ادامه فعالیت ندانند، این حقشان است که استیضاح کنند و اگر قانع نشدند تصمیم خود را بگیرند.

بطحائی ادامه داد: تا ساعتی که هستم وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم توضیحاتی در پاسخ به سوالات نمایندگان بدهم و تلاش می‌کنم که قانع شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین