کد خبر: ۱۷۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است پنالتی پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان اشتباه بود.
ناطقان: حیدر سلیمانی درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: فغانی تا اواخر بازی قضاوت خوب و عادلانه‌ای داشت و در بیشتر صحنه‌ها کارت‌های به موقع به بازیکنان نشان داد. روی صحنه‌ای که کی‌روش استنلی گل زد به درستی آفساید اعلام شد.

وی در ادامه درباره صحنه پنالتی پرسپولیس هم گفت: من فکر می‌کنم فغانی در این صحنه دچار اشتباه شد و این صحنه پنالتی نبود چراکه پیش از اینکه اتفاقی در محوطه جریمه رخ دهد منشا روی مدافع حریف مرتکب خطا شد و باید خطای او را ابتدا اعلام می‌کرد البته من فکر می‌کنم در ادامه در برخوردی که روی خط محوطه پنج و نیم متر بین مدافع سپاهان و علیپور رخ داد، فغانی پنالتی اعلام کرد که اگر صحنه خطای منشا را زودتر اعلام می‌کرد دیگر آن صحنه هم پنالتی نبود بنابراین فکر می‌کنم روی این صحنه داور دچار اشتباه شد.

وی در ادامه درباره تذکر فغانی به امیر قلعه‌نویی هم گفت: در اوایل نیمه نخست داور بازی تذکر جدی‌ای به امیر قلعه‌نویی و برخی بازیکنان سپاهان داد و همین موضوع باعث شد کمتر شاهد اعتراض از سوی کادر فنی سپاهان به داور شویم.

وی در پایان درباره اخراج کمال کامیابی‌نیا و کی‌روش استنلی گفت: ما که صحنه را ندیدیم اما احتمالا آن‌ها حرفی به داور زده‌اند که موجب شده فغانی با کارت قرمز آنها را جریمه کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین