کد خبر: ۱۷۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
فیلمی در شبکه‌های اجتمامی منتشر شده که در آن یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات "جلیقه زردها" در پاریس شعار "زنده باد بشار اسد" را سر می‌دهد.
ناطقان: در این فیلم منتشر شده این تظاهرکننده فرانسوی در جریان اعتراضات علیه دولت فرانسه و امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری این کشور در روز شنبه در پاریس فریاد می‌زند: زنده باد بشار اسد، زنده باید حافظ اسد، کل خانواده اسد در سلامت باشند. امیدوارم سوریه از چنگال تروریسم آزاد شود.

وی ادامه می‌دهد: ما می‌خواهیم مردم سوریه در سلامت و امنیت کامل در کشورشان زندگی کنند و به کشورشان بازگردند. ما هیچ ارتباطی با ریختن بمب‌ها بر سر آنها نداریم.

این جوان فرانسوی به روسیه هم درورو فرستاد.

از زمان وقوع اعتراضات جنبش‌ جلیقه زردها از حدود چهار هفته پیش در اعتراض به افزایش قیمت سوخت پلیس فرانسه پاریس را تبدیل به پادگان نظامی کرده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین