کد خبر: ۱۷۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
جدیدترین کمدی کمال تبریزی و فیلم «بی‌نامی» ساخته‌ی علیرضا صمدی از 21 آذرماه در سینماها اکران می‌شود.
ناطقان: غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران درباره مصوبات جلسه دوشنبه 19 آذر این کارگروه به ایسنا گفت: فیلم سینمایی «مارموز» از چهارشنبه 21 آذر با سرگروه «باغ کتاب» به جای فیلم «آستیگمات» اکران می‌شود.

او افزود: البته یاداوری می‌شود که قرارداد فیلم «آستیگمات» با سرگروه «باغ کتاب» به مدت سه هفته فیکس بوده و طبق قواعد و قرارداد با پایان این مدت، بدون توجه به میزان فروش فیلم در سرگروه تعویض می‌شود اما اکران آن در زیرگروه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: علاوه بر فیلم «مارموز»، فیلم سینمایی «بی نامی» به کارگردانی علیرضا صمدی در سرگروه «ایران» به جای فیلم «خانم یایا» از همین چهارشنبه اکران می‌شود  و «خانم یایا» هم در زیرگروه‌ها همچنان نمایش خواهد داشت.

به گفته فرجی؛ علاوه بر این دو فیلم، انیمیشن «امین و اکوان» به کارگردانی زحل رضوی هم از چهارشنبه 21 آذرماه در بخش صبح دانش آموزی اکران می‌شود.

کمدی «مارموز» تازه‌ترین ساخته کمال تبریزی است و داستان فردی را روایت می‌کند که علی‌رغم سوابق نامناسب خود سودای نمایندگی مجلس را دارد، این فیلم در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی «مارموز» بازیگرانی همچون حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، مانی حقیقی، سیاوش چراغی پور، محمد بحرانی، بهزاد قدیانلو، عیسی یوسفی پور، عباس احمدی مطلق،سید جواد یحیوی ، رضا ناجی، فرهان معین زاده، شیرین آقا کاشی ، بهروز قادری حضور دارند.

«بی‌نامی» اولین ساخته سینمایی صمدی هم فیلمی اجتماعی است که باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار و محمود نظرعلیان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مارموز ، بی نامی ، سینما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین