کد خبر: ۱۷۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
بررسی‌های بازار حاکی از آن است که نرخ دلار در روز جاری باز هم با کاهش قیمت وارد کانال ۱۰ هزار تومانی شد و در کنار آن قیمت طلا و سکه نیز روند نزولی داشت.
ناطقان: روند نزولی قیمت ارز در بازار که از مدتی قبل آغاز شده بود در روز‌های اخیر نیز ادامه پیدا کرد و تا حدودی به ثبات رسیده است.

در روز جاری کاهش قیمت ارز به ویژه دلار در بازار تا جایی ادامه پیدا کرد که دلار وارد کانال ۱۰ هزار تومانی شد و همچنان با روند نزولی به کار خود ادامه می‌دهد.

بررسی‌های بازار حاکی از آن است که روند کاهشی نرخ ارز به خصوص دلار، در بازار طلا و سکه تاثیر به سزایی داشته که در همین زومینه شاهد کاهش قابل توجه قیمت طلا و سکه در بازار بودیم.

با توجه به تاثیر مستقیم نرخ دلار بر روی قیمت طلا و سکه پیش بینی می شود که با  اُفت بیشتر نرخ ارز در بازار قیمت طلا و سکه با کاهش محسوسی همراه شود.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین