کد خبر: ۱۷۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کره شمالی امروز (دوشنبه) علیه فساد اعلام جنگ کرده و خواستار "مقابله‌ای سازش ناپذیر" علیه هرکسی شده که در اقدامات مفسدانه دست دارد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون، چاپ کره شمالی بروکراسی و فساد را "اقداماتی دشمن شاد کن و سمومی خطرناک" توصیف کرد که "وحدت کشور را از بین می‌برد.

این روزنامه در ادامه نوشت، حزب حاکم کارگر کره شمالی قبلا علیه فساد و آن افرادی که در فساد دست دارند، نبرد خود را آغاز کرده بود.

این اقدام تلاشی از سوی کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی برای تقویت نظم بروکراسی و از میان برداشتن نارضایتی مردمی در زمانی است که زندگی در کره شمالی با وجود تمرکز رهبری این کشور بر تحولات اقتصادی، بهبودی نداشته است.

این روزنامه در ادامه نوشت: اعضای حزب حاکم کره شمالی باید برای ریشه کنی "بروکراسی‌گرایی و فساد" تلاش خود را دو چندان کنند. هیچ سازشی برای مقابله با این فساد وجود ندارد و این مقابله بدون در نظر گرفتن مقام و رتبه افراد دخیل صورت می‌گیرد.

این روزنامه همچنین خواستار نظارت کامل و قوی بر مقام‌های ارشد حزب شده و ادامه می‌دهد: مقام‌های ارشد حزبی کره شمالی باید تحت کنترل سازمان یافته باشند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین