کد خبر: ۱۷۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
مهران رجبی به عنوان جدیدترین بازیگر جلوی دوربین علیرضا مسعودی در مجموعه «آخر خط» رفت.
ناطقان: تصویربرداری مجموعه «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی از چهل روز پیش در منطقه سوهانک تهران شروع شده و تا پایان اسفند ماه نیز همچنان در این منطقه ادامه دارد و پس از آن گروه راهی لبنان برای ضبط پایان کار می‌شود.

مهران رجبی به عنوان جدیدترین بازیگر از چند روز پیش با این پروژه قرارداد بسته و جلوی دوربین رفته است. رجبی در نقش «جاوید» فروشنده محل، در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازد.

مجموعه «آخر خط» با مضمونی کمدی و بسیار طنز داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل ارتکاب جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که ...

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری و مهران رجبی تاکنون جلوی دوربین «آخر خط» رفته‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین