کد خبر: ۱۷۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
برنامه «تهران کلینیک» امروز با موضوع ناشنوایان و کم‌شنوایان با کتایون ریاحی گفتگو می‌کند.
ناطقان: کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون، امروز مهمان برنامه «تهران کلینیک» از رادیو تهران است.

مریم آصفی تهیه کننده این برنامه در این باره گفت: برنامه «تهران کلینیک» در زمینه‌های مختلف پزشکی و سلامت و روانشناسی با هدف آگاهی بخشی به مخاطبان در حوزه سلامت تهیه و پخش می‌شود. امروز با کتایون ریاحی به عنوان مدیرعامل یک بنیاد خیریه در برنامه با موضوع ناشنوایی گفتگو می‌کنیم.

وی ادامه داد: برنامه امروز تهران کلینیک از رادیو تهران با موضوع بررسی جراحی کاشت حلزون در گفتگو با کتایون ریاحی و یک متخصص گوش و حلق و بینی روی آنتن می‌رود.

آصفی اظهار کرد: این برنامه متشکل از آیتم‌های مختلف پزشکی است که هر روز حداقل ٥ الی ٦ آیتم در آن پخش شود. آیتم‌های برنامه تهران کلینیک شامل آیتم کارشناسی (پوست و مو، روانشناسی، مهارت‌های فرزندپروری، چاقی و لاغری و زیبایی، بهداشت فردی، بیماری‌های تابو مثل ایدز و...) است که در این زمینه‌ها به مدت ٢ الی ٣ دقیقه در هر برنامه صحبت می‌شود.

گفتنی است؛ برنامه تهران کلینیک هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت ۱۰ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین